Krajowe Przedsiębiorstwo Technologii oraz Narodowe Centrum Projektowania to kluczowe jednostki wspierające rozwój innowacji. Wspierane przez Overseas R&D Center, zespół badawczo- rozwojowy liczy niemal 5,000 osób, w tym 39 mistrzów umiejętności w swojej dziedzinie oraz 324 doświadczonych inżynierów. Firma przeznacza od 5% do 8% rocznych przychodów ze sprzedaży na badania i rozwój co w 2023 przekłada się na całkowitą inwestycję wynoszącą ponad 300 milionów dolarów. Tak duże zaangażowanie w innowacje podkreśla kluczową rolę badań w dalszym rozwoju i zwiększeniu konkurencyjności przedsiębiorstwa.
Pierwsze laboratorium inteligentnego połączenia sieciowego uznane
przez CNAS w Chinach.
W laboratorium przeprowadzane są testy bezpieczeństwa biernego, zgodne z normami krajowymi, C-NCAP, ECE, FMVSS, Euro NCAP itp.
Składające się z laboratorium hałasu dwustronnego bębna czterokołowego, dwukołowej komory półbezechowej całego pojazdu bębnowego, laboratorium wydajności akustycznej materiałów, laboratorium oceny jakości dźwięku i laboratorium modalnego.
Pierwsze laboratorium inteligentnego połączenia sieciowego uznane
przez CNAS w Chinach.
W laboratorium przeprowadzane są testy bezpieczeństwa biernego, zgodne z normami krajowymi, C-NCAP, ECE, FMVSS, Euro NCAP itp.
Składające się z laboratorium hałasu dwustronnego bębna czterokołowego, dwukołowej komory półbezechowej całego pojazdu bębnowego, laboratorium wydajności akustycznej materiałów, laboratorium oceny jakości dźwięku i laboratorium modalnego.
Pierwsze laboratorium inteligentnego połączenia sieciowego uznane
przez CNAS w Chinach.
W laboratorium przeprowadzane są testy bezpieczeństwa biernego, zgodne z normami krajowymi, C-NCAP, ECE, FMVSS, Euro NCAP itp.
Składające się z laboratorium hałasu dwustronnego bębna czterokołowego, dwukołowej komory półbezechowej całego pojazdu bębnowego, laboratorium wydajności akustycznej materiałów, laboratorium oceny jakości dźwięku i laboratorium modalnego.
Pierwsze laboratorium inteligentnego połączenia sieciowego uznane
przez CNAS w Chinach.
W laboratorium przeprowadzane są testy bezpieczeństwa biernego, zgodne z normami krajowymi, C-NCAP, ECE, FMVSS, Euro NCAP itp.
Składające się z laboratorium hałasu dwustronnego bębna czterokołowego, dwukołowej komory półbezechowej całego pojazdu bębnowego, laboratorium wydajności akustycznej materiałów, laboratorium oceny jakości dźwięku i laboratorium modalnego.
W pojazdach komercyjnych wprowadzane są technologie
ADAS, takie jak LDWS i AEBS,RF8 jest pierwszym
pojazdem, który wykorzystuje system HarmonyOS 4.0
oraz model sztucznej inteligencji iFLYTEK Xinghuo
do budowy otwartego ekosystemu oprogramowania.
Wprowadzanie produktów L2+ partiami.
Wprowadzono zaawansowane funkcje wysoce
zautomatyzowanej jazdy na poziomie 3 i 4.
Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź
94 900
PLN BRUTTO
Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź
Aby zapewnić najlepsze doświadczenia, używamy technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może negatywnie wpłynąć na niektóre funkcje i działanie serwisu.